Lidé, kteří skutečně trpí nadváhou nebo obezitou, která se ještě rozděluje do různého stupně, tak hodně zatěžují srdíčko a další důležité orgány. Častěji se u nich projevují velmi vážná onemocnění, která ovlivní celkovou úroveň života. Pokud přistoupí na drastickou verzi diety, potom se dokonce může stát, že jejich stav se ještě zhorší, o což v podstatě nikdo nestojí. Tady je jednoduchá rada, pokud patříte do této skupiny lidí, vyhněte se raději radikálním dietám https://www.bmikalkulacka.cz/vyhnete-se-radeji-radikalnim-dietam-mohou-byt-pro-zdravi-velmi-nebezpecne. Rychlá dieta způsobí nerovnováhu látek v těle a mohou se objevit další problémy. Tentokrát v podobě únavy, deprese, zhorší se kardiovaskulární systém, může dokonce i začít selhávat srdíčko nebo zažívací systém a mnohé další problémy mohou zaútočit na takto oslabený organismus.

vážení

Co vlastně dieta je?

Pokud se zaměříme na slovo dieta, tak se musíme trochu podívat do angličtiny. Pochází totiž z anglického slova diet, ale to v překladu neznamená vyřadit všechny důležité složky a vrhnout se do nebezpečných hladovek. Znamená to přesně výživa nebo strava. Díky tomu by dieta měla být vyvážená a pro tělo tak méně nebezpečná. Dokonce není vhodné držet úplnou hladovku nebo jiný systém drsných dietních programů, když zpětně se ozve jo-jo systém a váha se poté vrátí ještě zpět s větším nárůstem. V dnešní době je celkem ideální proteinová dieta, která je založena na tom, že se v příjmu omezí přísun tuku a sacharidů a přidají se suroviny s větším obsahem bílkovin.

zdravý pokrm

Rozumná redukce hmotnosti

Mozek potřebuje stálý přísun energie, aby dobře pracoval. A zrovna kručení v břiše mu moc soustředění na práci nepřinese. Tělo se dokáže o mozek postarat a také odsud by měla přijít rozumná redukce hmotnosti. Zavrhnout všechny drastické způsoby stravování a spíše se soustředit na jiný směr, který nás bude motivovat i k malým úspěchům. Navíc pravidelnost v příjmu potravy udělá také svůj podíl úspěchu. Tělo nebude hladovět, díky většímu přísunu bílkovin se dostatečně zasytí a večer přestane takzvané luxování ledničky nebo spižírny. Zkrátka neúspěšnější dietou bude změna stravovacího návyku, dostatečný pitný režim a samozřejmě trochu pohybu navíc.